OGIER & INGRASSIA ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΕΚΟΡ ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ 100η ΝΙΚΗ ΤΗΣ CITROËN!

Οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia μετά από μία συγκλονιστική προσπάθεια, έφεραν το C3 WRC στην πρώτη θέση του Ράλι Monte-Carlo, τερματίζοντας με την μικρότερη στην ιστορία του αγώνα διαφορά από το δεύτερο. Μία διαφορά νίκης η οποία αντιπροσωπεύει την συγκλονιστική μάχη και τις τρομερές επιδόσεις που έφτασαν τελικά την ομάδα της Citroën Racing στο να σημειώσει την 100η της νίκη σε αγώνα του WRC, στο ξεκίνημα μάλιστα της χρονιάς που η μάρκα γιορτάζει τα 100 της χρόνια!

• Απέμεναν μόλις 13.58 χιλιόμετρα για την καρό σημαία του Ράλι Monte-Carlo και μετά από μάχη σχεδόν 324 χιλιομέτρων και τα δύο πρώτα πληρώματα να χωρίζουν μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου, ήταν σίγουρα ένα από τα πιο συναρπαστικά φινάλε στην ιστορία του θεσμού. Όταν βρίσκεσαι στην 1η θέση, η διαφορά από το διώκτη σου είναι τόσο μικρή, και αντιμετωπίζεις και θέμα με το γκάζι, τότε μιλάμε για πραγματικό θρίλερ. Με έξι παγκόσμιους τίτλους στo ενεργητικό τους, οι Sébastien Ogier και Julien Ingrassia γνωρίζουν πολύ καλά την τέχνη της διαχείρισης της πίεσης σε μια τέτοια κατάσταση και της αδρεναλίνης που κυριαρχεί στον οργανισμό τους και το απέδειξαν πάλι σήμερα. Με ένα δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική διαδρομή ανάμεσα στην La Cabanette και την Col de Braus, οι Γάλλοι καταφέρνουν τελικά να σφραγίσουν την έβδομη νίκη τους και την 6η συνεχόμενη στο Πριγκιπάτο με μόλις 2,2δλ., στον πρώτο κιόλας αγώνα τους με το C3 WRC! Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει επίσης ότι το πλήρωμα κρατάει το ρεκόρ σε αριθμό νικών για αυτό το διάσημο ράλι και επιβεβαιώνει πόσο οι Sébastien και Julien έχουν ήδη προσαρμοστεί στο το νέο τους αυτοκίνητο.

• Η εξαιρετική αυτή επίδοση είχε σαν αποτέλεσμα και την 100η νίκη της Citroën Racing στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, είκοσι σχεδόν χρόνια μετά την πρώτη της νίκη με την Xsara Kit-Car όπου είχε κυριαρχήσει το 1999 στο Rally de Catalunya, με τους Philippe Bugalski και Jean-Paul Chiaroni, οι οποίοι εργάζονται σήμερα για την ομάδα σαν πλήρωμα αναγνωρίσεων και ενημέρωσης καιρικών συνθηκών. Πρόκειται για μία ιστορικής σημασίας επιτυχία η οποία αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ανταγωνιστικότητας και τη διαχρονικότητα που λίγοι μόνον κατασκευαστές έχουν να επιδείξουν.

• Έχοντας πλήρη επίγνωση των παγίδων που επιφυλάσσει πάντα το Monte Carlo, το γαλλικό πλήρωμα υιοθέτησε από την αρχή μια συγκρατημένη και έξυπνη στρατηγική, αρπάζοντας τη δεύτερη θέση μετά την εκκίνηση της Πέμπτης και τις δύο πρώτες νυχτερινές ειδικές. Στη συνέχεια, και μετά την απογευματινή ειδική (SS7), σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση, χάρη στον πρώτο χρόνο που σημείωσαν στις δύο μεγάλες ειδικές (SS5 και SS6), Curbans – Piegut (18.47χλμ.) και Valdrome – Sigottier 2 (20.04χλμ.), που εντάχθηκαν για πρώτη φορά φέτος στον αγώνα. Διατηρώντας ένα μικρό προβάδισμα 2.0δλ. στο σκέλος της Παρασκευής, ο Sébastien με το Julien κατάφεραν να διπλασιάσουν σχεδόν τη διαφορά τους στην Agnières en Devoluy – Corps των 29.82χλμ. Η συγκεκριμένη ειδική άνοιγε το πρόγραμμα του Σαββάτου και ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα και η επιτυχία του πληρώματος ήρθε παρά το γεγονός ότι σχεδόν ολόκληρη η ειδική καλυπτόταν από πάγο. Το προβάδισμα διατηρήθηκε για όλο το υπόλοιπο του σκέλους του Σαββάτου, με αποτέλεσμα το Γαλλικό πλήρωμα να ξεκινήσει το τελευταίο σκέλος της Κυριακής, 4.3δλ. μπροστά από το δεύτερο πλήρωμα. Με τον αγώνα να εξελίσσεται σε πραγματικό θρίλερ, η μάχη συνεχίστηκε και την Κυριακή, μέχρι το πλήρωμα της Citroën να εξασφαλίζει την πρώτη θέση λίγες μόλις εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό.

• Εν τω μεταξύ, παρόλο που αναγκάστηκαν να αποσυρθούν το Σάββατο το πρωί μετά από ένα πρόβλημα στον κινητήρα, οι Esapekka Lappi και Janne Ferm πραγματοποίησαν ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα στον αγώνα, κρατώντας ιδανικά την τέταρτη θέση την Πέμπτη το βράδυ. Είναι προφανές, ότι η Citroën Total WRT πήρε τη σωστή απόφαση με το να τους εντάξει στην ομάδα των οδηγών της, στο πλευρό των Sébastien Ogier και Julien Ingrassia. Δεδομένου ότι είναι επίσης πιθανό να έχουν μια καλή σειρά εκκίνησης στη Σουηδία, θα είναι αναμφίβολα μια υπολογίσιμη δύναμη στο μέλλον.